Reģistrēties Pierakstīties

BUJ

REĢISTRĀCIJA:

Vai man jāreģistrējas JOKER.lv, lai veiktu likmes?

Jā! Reģistrācija ir ātra, vienkārša un pilnībā bez maksas. Lūdzu, nospiediet šeit, lai reģistrētos.

Kā verificēt kontu un kādi dokumenti ir derīgi?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas pieraksties savā kontā un konta augšējā labajā stūri ir redzēsi pogu “Konta verifikācija”,  pārliecinies, ka Tev pie rokas ir derīgs personu apliecinošais dokuments, norādi tā tipu un derīguma termiņu:

ID karte - nofotografē savu ID karti no abām pusēm, lūdzu, pārliecinies, lai visi četri dokumenta stūri ir redzami un informācija skaidri salasāma.
Pase – nofotografē savu pasi tā, lai redzams pases atvērums ar tavu bildi , lūdzu, pārliecinies, ka informācija skaidri salasāma.

Ja konta verificēšanās procesā Tev radās jautājumi, sazinies ar klientu atbalsta dienestu čatā, e-pastā vai telefoniski. Tu saņemsi e-pastu tiklīdz tavs dokuments tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai arī, ja dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi ziņu no mums savā norādītajā e-pastā adresē.

Vai man var būt vairāki JOKER.lv konti?

Nē, katrai mājsaimniecībai var būt tikai viens spēlētāja konts.

Vai ir iespējams mainīt lietotājvārdu?

Nē, Jūsu sākotnēji izvēlētais lietotājvārds paliek nemainīgs.

Vai ir iespējams mainīt paroli?

Paroli ir iespējams mainīt ieejot sistēmā “Mans konts/ Konta iestatījumi/ Nomainīt paroli” sadaļā.

Kas ir konta ierobežojumi?

Konta ierobežojumi ir kāds no limitiem, kuru esat izvēlējies reģistrācijas procesā. Ir iespēja izvēlēties kādu no 2 ierobežojumiem: likmju summas limits vai likmju skaita limits. Atceries, ka ierobežojumus var mainīt “Mans konts/ Konta iestatījumi/ Atbildīga spēle” sadaļā. Samazināt limitus var uzreiz, bet limitu palielināšana stāsies spēkā 7 dienu laikā pēc limitu maiņas. 

Kā tiek aizsargāti mani dati?

Mēs izmantojam vismodernākās tehnoloģijas, lai aizsargātu datus. Mūsu sistēma atbilst stingriem Ministru kabineta noteikumiem. JOKER.lv ir pilnībā licencēts un Latvijas Republikas uzraudzīts operators. Mūsu sistēma regulāri tiek pārbaudīta pēc visaugstākajiem OWASP kritērijiem. Visa komunikācija tiek nodrošināta pateicoties SSL sertifikātam ar īpaši augstas drošības šifru. Visi tehnoloģiskie resursi tiek glabāti internacionālā datu centrā, kas izmanto vismodernāko tehnoloģiju, lai novērstu datu zaudējuma risku.

Kāpēc man jāizpilda klienta identifikācijas anketa?

Informācija pieprasīta balstoties uz Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma 28.panta pirmo daļu, kas nosaka, ka, mums ir  jāpieprasa no saviem klientiem un klientiem ir pienākums sniegt klienta izpētei nepieciešamo patieso informāciju un dokumentus, kas nozīmē, ka mums nepieciešams verificēt katru klientu, kura transakcija sasniedz vai pārsniedz 2000 EUR vienā transakcijā vai vairākās saistītās transakcijās. Ievēro, ka drošības nolūkos mēs varam pieprasīt dokumentus arī gadījumos, kad šī summa vēl nav sasniegta.
Ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumu vari iepazīties šeit

MAKSĀJUMI:

Kā es varu veikt iemaksu savā JOKER.lv kontā?

Iemaksu var veikt izmantojot kādu no trīs metodēm: internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor), kredītkarti, vai bankas pārskaitījumu. Minimālā iemaksas summa ir €5. Kontu var papildināt izmantojot, tikai savā vārdā reģistrētu maksāšanas līdzekli. 

  1. Internetbanka: Izmantojot Swedbank Bank link pakalpojumu, JOKER.lv konts tiks papildināts nekavējoties.

  2. Kredītkarte: Ir iespējams papildināt savu kontu, izmantojot Visa, MasterCard  un Maestro kredītkartes. Transakcijas tiek nodrošinātas sadarbībā ar Swedbank. Konts tiks papildināts nekavējoties.

  3. Bankas pārskaitījums: Nauda tiks ieskaitīta Jūsu kontā 1-3 dienu laikā.

Kā verificēt maksājumu karti?

Ja vēlies papildināt savu bilanci, izmantojot maksājuma karti, no sākuma tā būs jāverificē.

No sākuma izvēlies iemaksas metodi “Kredītkarte”, zemāk izvēlies opciju “Pievienot jaunu karti”

  • Veic 0.01 EUR iemaksu, ievadot savas kartes datus. Ievēro, ka kartei jābūt tai, ko norādīji reģistrācijas laikā. Pēc veiksmīgas 0.01 EUR transakcijas Tu redzēsi aicinājumu augšupielādēt sava maksājuma apliecinājumu.
  • Uztaisi ekrānšāviņu vai nofotografē savu bankas konta izrakstu, tā lai būtu skaidri redzams Tavs vārds un uzvārds, bankas konta numurs (IBAN) un maksājums no kredītkartes (vismaz 4 kredītkartes pēdējie cipari), kuru izmantoji iemaksai.  Pārliecinies, ka visa pieprasīta informācija ir skaidri redzama.

Ja kartes verifikācijas laikā tiks konstatēts, ka karte nav piesaistīta kontam vai 5 darba dienu laikā netiks iesniegts maksājuma dokuments, mēs noraidīsim maksājumu un atgriezīsim tev 0.01 EUR. (Transakcijas atgriešana uz maksājumu karti parasti aizņem no 15 līdz 30 dienām)

Tu saņemsi e-pastu tiklīdz tavs dokuments tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi ziņu no mums e-pastā.

Kur var redzēt spēlētāja konta bilanci pēc veiktas iemaksas?

Līdzekļi automātiski tiek ieskaitīti Jūsu bilancē. To var redzēt augšējās rīkjoslas labajā pusē.

Kā veikt izmaksu?

Izmaksa tiek veikta, tikai uz reģistrēto bankas kontu no sadaļas Mans konts/ Transakcijas/ Izmaksa. Izmaksas tiek apstrādātas vairākas reizes dienā. Transakcijas apstrāde starp bankām var ilgt līdz 3 dienām. Minimālā izmaksas summa ir €10.

KAZINO:

Kur es varu redzēt katras kazino spēles izmaksu?

Izmaksu tabulu var redzēt pēc spēles ielādes, pārsvarā izvēlnē labajā augšējā stūrī vai nospiežot pogu "i".

Kur es varu izlasīt spēles noteikumus?

Katras spēles noteikumus var redzēt uzspiežot uz katras individuālās spēles “i” ikonas.

Kāds ir maksimālais laimests kazino?

Maksimālais laimests kazino ir grūti nosakāms un katrai spēlei individuāls. Jo lielāka likme, jo lielāks potenciālais laimests. Detalizētāk to var apskatīt katras spēles noteikumos.

Kāda ir minimālā likme?

Minimālā likme ir €0,01, tomēr katrai kazino spēlei ir noteikta sava minimāla likme.

Ko man darīt, ja ir pazudis interneta savienojums?

Lūdzu, mēģiniet ieiet sistēmā atkārtoti un atgriezties pie spēles, ja spēle neturpināsies no tās pašas vietas kur beidzāt, sazināties ar JOKER.lv klientu atbalsta centru un būsim priecīgi Jums palīdzēt. 

Kā pievienot spēli pie “Favorītiem”?

Katrai spēlei blakus “Spēlēt tagad” pogai ir “Zvaigznes” simbols. Nospiežot šo simbolu, tas paliek dzeltens un spēle tiek pievienota sadaļai “Favorīti”.

VISPĀRĪGI

Kā sazināties ar JOKER.lv?

JOKER.lv piedāvā vairākas saziņu metodes. Lūdzu, apmeklējiet klientu atbalsta sadaļu spiežot šeit.

Vai pieejami bonusi?

Akcijas un īpašus piedāvājumus Jūs varat apskatīt šeit.

Mans konts ir bloķēts. Vairākkārt esmu ievadījies nepareizu lietotājvārdu un/vai paroli, ko man darīt?

Ja Jūs vēlaties atjaunot savu spēlētāja  kontu, lūdzu sūtiet e-pastu uz info@joker.lv, norādot sekojošu informāciju: lietotājvārds, vārds, uzvārds, personas kods. Mēs aktivizēsim spēlētāja kontu vienas darba dienas laikā.

Ko man darīt, ja esmu aizmirsis paroli?

Nospiediet “Aizmirsāt paroli?” pogu lapas augšējā labajā stūri un aizpildiet pieteikuma formu. Jaunā parole tiks atsūtīta Jums uz reģistrēto e-pastu.

Kā es varu pats sevi izslēgt no JOKER.lv?

Saskaņā ar Azartspēļu un izložu likuma 4¹ pantu fiziskajai personai ir tiesības rakstveidā pieprasīt, lai tai tiktu noteikts liegums Latvijas Republikā spēlēt azartspēles, tai skaitā interaktīvās azartspēles, un piedalīties interaktīvajās izlozēs un tā tiktu iekļauta pašatteikušos personu reģistrā. Uzzināt vairāk par pašatteikušos reģistru vari šeit