Reģistrēties Pierakstīties

BUJ

 

REĢISTRĀCIJA:

Vai man ir jāreģistrējas JOKER.lv, lai spēlētu?

Jā! Reģistrācija ir ātra, vienkārša un pilnībā bez maksas. Lūdzu, nospied šeit, lai reģistrētos.

Kā verificēt kontu un kādi dokumenti ir derīgi?

Pēc veiksmīgas reģistrācijas pieraksties savā kontā un konta augšējā labajā stūri ir redzēsi pogu “Konta verifikācija”. Pārliecinies, ka Tev pie rokas ir derīgs personu apliecinošais dokuments, norādi tā tipu un derīguma termiņu:

Personas apliecība - nofotografē savu personas apliecību no abām pusēm. Lūdzu, pārliecinies, lai visi četri dokumenta stūri ir redzami un informācija ir skaidri salasāma.
Pase – nofotografē savu pasi tā, lai redzams pases atvērums ar Tavu bildi un datiem. Lūdzu, pārliecinies, ka informācija ir skaidri salasāma.

Ja konta verificēšanās procesā Tev radās jautājumi, sazinies ar klientu atbalsta dienestu čatā, e-pastā vai telefoniski. Tu saņemsi e-pastu, tiklīdz Tavs dokuments tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai arī, ja dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi ziņu no mums savā norādītajā e-pastā adresē.

Vai man var būt vairāki JOKER.lv konti?

Nē, katram lietotājam ir atļauts reģistrēt un izmantot tikai vienu kontu. Mums ir tiesības slēgt jebkuru kontu, kas ir reģistrēts ar nepatiesiem datiem, vai kontu, kuru ir izveidojusi persona, kas iepriekš ir jau reģistrējusies vietnē. 

Vai ir iespējams mainīt lietotājvārdu?

Nē, Tavs sākotnēji izvēlētais lietotājvārds paliek nemainīgs.

Vai ir iespējams mainīt paroli?

Paroli ir iespējams mainīt, ieejot sistēmā “Mans konts/ Konta iestatījumi/ Nomainīt paroli” sadaļā.

Kas ir konta ierobežojumi?

Konta ierobežojumi ir kāds no limitiem, kuru esi izvēlējies reģistrācijas procesā. Ir iespēja izvēlēties kādu no 2 ierobežojumiem: likmju summas limits vai likmju skaita limits. Atceries, ka ierobežojumus var mainīt “Mans konts/ Konta iestatījumi/ Atbildīga spēle” sadaļā. Samazināt limitus var uzreiz, bet limitu palielināšana stāsies spēkā 7 dienu laikā pēc limitu maiņas. 

Kā tiek aizsargāti mani dati?

Mēs izmantojam vismodernākās tehnoloģijas, lai aizsargātu datus. Mūsu sistēma atbilst stingriem Ministru kabineta noteikumiem. JOKER.lv ir pilnībā licencēts un Latvijas Republikas uzraudzīts operators. Mūsu sistēma regulāri tiek pārbaudīta pēc visaugstākajiem OWASP kritērijiem. Visa komunikācija tiek nodrošināta pateicoties SSL sertifikātam ar īpaši augstas drošības šifru. Visi tehnoloģiskie resursi tiek glabāti internacionālā datu centrā, kas izmanto vismodernāko tehnoloģiju, lai novērstu datu zaudējuma risku.

Kāpēc man jāizpilda klienta identifikācijas anketa?

Informācija pieprasīta, balstoties uz Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma 28.panta pirmo daļu, kas nosaka, ka mums ir  jāpieprasa no saviem klientiem un klientiem ir pienākums sniegt klienta izpētei nepieciešamo patieso informāciju un dokumentus, kas nozīmē, ka mums nepieciešams verificēt katru klientu, kura transakcija sasniedz vai pārsniedz 2000 EUR vienā transakcijā vai vairākās saistītās transakcijās. Ievēro, ka drošības nolūkos mēs varam pieprasīt dokumentus arī gadījumos, kad šī summa vēl nav sasniegta.
Ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumu vari iepazīties šeit

 

MAKSĀJUMI:

Kā es varu veikt iemaksu savā JOKER.lv kontā?

Iemaksas drīkst veikt tikai no sava bankas konta, kurš ir reģistrēts Joker.lv lietotāja profilā. Ja Tev ir vairāki bankas konti, atceries, ka vari izmantot tikai to bankas kontu, kuru esi piereģistrējis vietnē. Iemaksas no nereģistrētiem bankas kontiem tiks atgrieztas atpakaļ. 

Iemaksu var veikt, izmantojot kādu no trīs metodēm: internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor), maksājumu kartes, vai bankas pārskaitījumu. Minimālā iemaksas summa ir €5. 

  1. Internetbanka: Pakalpojumu nodrošina Swedbank BankLink, un JOKER.lv konts tiks papildināts nekavējoties. Ņem vērā, ka tehnisko traucējumu gadījumā iemaksas no Citadele un Luminor bankām var ienākt ar aizkavēšanos. Ja Tava veiktā iemaksa netika laicīgi ieskaitīta spēlētāja kontā, sazinies ar klientu atbalsta dienestu un viņi mēģinās atrisināt šo problēmu. 

  2. Maksājumu kartes: Ir iespējams papildināt savu kontu, izmantojot Visa un MasterCard maksājumu kartes. Transakcijas tiek nodrošinātas sadarbībā ar Swedbank. Konts tiks papildināts nekavējoties.

  3. Bankas pārskaitījums: Nauda tiks ieskaitīta Tavā kontā 1-3 dienu laikā atkarībā no tā, cik ātri bankas apstrādās maksājumu savā starpā. 

Kā verificēt maksājumu karti?

Ja vēlies papildināt savu bilanci, izmantojot maksājuma karti, no sākuma tā būs jāverificē.

No sākuma izvēlies iemaksas metodi “VISA/Mastercard”, zemāk izvēlies opciju “Pievienot jaunu karti”. 

  • Veic 0.00 EUR verifikācijas iemaksu, ievadot savas maksājumu kartes datus. Ievēro, ka maksājumu kartei jābūt tai, ko norādīji reģistrācijas laikā. Pēc verifikācijas Tu redzēsi aicinājumu augšupielādēt sava maksājuma apliecinājumu.
  • Uztaisi ekrānšāviņu vai lejuplādē maksājuma uzdevumu PDF formātā (derēs jebkurš maksājuma uzdevums no bankas par pirkumu, kas veikts ar reģistrēto maksājumu karti). Ir jābūt skaidri redzamam Tavam vārdam un uzvārdam, bankas konta numuram (IBAN) un maksājumu kartes 4 pēdējiem cipariem.  Pārliecinies, ka visa pieprasīta informācija ir norādīta. 

Tu saņemsi e-pastu, tiklīdz Tavs dokuments tiks veiksmīgi verificēts. Ja mums radīsies jautājumi vai dokuments nebūs derīgs, Tu saņemsi ziņu no mums e-pastā. Ja pieprasīta informācija netiks iesniegta, maksājuma karte tiks noraidīta un Tev būs jāverificē tā no jauna. 

Kur var redzēt spēlētāja konta bilanci pēc veiktas iemaksas?

Līdzekļi automātiski tiek ieskaitīti Tavā bilancē. To var redzēt augšējās rīkjoslas labajā pusē.

Kā veikt izmaksu?

Izmaksa tiek veikta tikai uz reģistrēto bankas kontu no sadaļas Mans konts - Izmaksa. Minimālā izmaksas summa ir €10. Izmaksas tiek apstrādātas reizi stundā, 24/7. Izmaksas līdz 2000 EUR uz SEB, Swedbank un Citadele kontiem nonāks dažu minūšu laikā pēc izmaksas apstrādes, bet izmaksas citu banku kontos nonāks 1-3 dienu laikā pēc izmaksas izpildes. 

Pirms izmaksas pieteikšanas, iesakam aizvērt visas aktīvas kazino spēles un uzgaidīt 5-7 minūtes. Sistēmai nepieciešams norādītais laiks, lai apkopotu un pārbaudītu datus. 

Kā un kad no laimesta tiek ieturēts nodoklis? 

Informējam, ka balstoties uz LR likumdošanu par iedzīvotāju ienākuma nodokli: 

24. Ja maksātājs laimējis izložu vai azartspēļu laimestu, kas pārsniedz 3000 euro, un tas izmaksāts vienā reizē vai summējot visā azartspēles organizēšanas vietas apmeklējuma laikā, izložu vai azartspēļu laimesta daļai, kas pārsniedz 3000 euro, bet nepārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, taksācijas gada laikā piemēro nodokļa likmi 23 procentu apmērā, bet izložu vai azartspēļu laimesta daļai, kas pārsniedz saskaņā ar likumu "Par valsts sociālo apdrošināšanu" noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru, piemēro nodokļa likmi 31 procenta apmērā. 

Personai jāmaksā nodoklis no visiem laimestiem, no visiem azartspēļu organizētājiem kopā, kuru kopsummas vērtība gadā pārsniedz 3000 EUR.

Piemēram: Ja esi laimējis 4000 EUR, tad 3000 EUR no šīs summas netiek aplikti ar nodokli, bet no 1000 EUR tiks ieturēts IIN 23% apmērā, kas sastāda 230 EUR. Pēc nodokļa nomaksas Tavs laimests sastādīs 3770 EUR (4000-230=3770 EUR). 

SIA Joker.lv ieturēs IIN no katra Tava pieteiktā laimesta, sākot no 3000 EUR vienas sesijas laikā, savukārt laimesta saņēmējam ir pienākums samaksāt nodokli no pārsnieguma summas, ja to nav ieturējis laimesta izmaksātājs. Vairāk informācijas par IIN aprēķina kārtību Tu vari atrast šeit

Ja vēlies saņemt īsziņu par nomaksātiem laimestu nodokļiem no SIA Joker.lv, lūdzu uzraksti iesniegumu brīvā formā uz info@joker.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu un personas kodu. 

Ja Tev rodas papildus jautājumi, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu. 

Vai es varu nomainīt sava bankas konta numuru?

Jā, Tu vari pieteikt bankas konta maiņu klientu atbalsta dienestam. Ievēro, ka no sākuma ir jāpiesaka izmaksai  palikušie bilancē līdzekļi uz esošo bankas kontu.

 

KAZINO:

Kur es varu redzēt katras kazino spēles izmaksu?

Izmaksu tabulu var redzēt pēc spēles ielādes, pārsvarā izvēlnē labajā augšējā stūrī vai nospiežot pogu "i".

Kur es varu izlasīt spēles noteikumus?

Katras spēles noteikumus var redzēt, uzspiežot uz katras individuālās spēles “i” ikonas.

Kāds ir maksimālais laimests kazino?

Maksimālais laimests kazino ir grūti nosakāms un katrai spēlei individuāls. Jo lielāka likme, jo lielāks potenciālais laimests. Detalizētāk to var apskatīt katras spēles noteikumos.

Kāda ir minimālā likme?

Minimālā likme ir €0,01, tomēr katrai kazino spēlei ir noteikta sava minimāla likme.

Ko man darīt, ja ir pazudis interneta savienojums?

Lūdzu, mēģini ieiet sistēmā atkārtoti un atgriezties pie spēles. Ja spēle neturpināsies no tās pašas vietas kur beidzās, sazinies ar JOKER.lv klientu atbalsta centru un būsim priecīgi Tev palīdzēt. 

Kā pievienot spēli pie “Favorītiem”?

Katrai spēlei blakus “Spēlēt tagad” pogai ir “Zvaigznes” simbols. Nospiežot šo simbolu, tas paliek dzeltens un spēle tiek pievienota sadaļai “Favorīti”.

 

VISPĀRĪGI

Kā sazināties ar JOKER.lv?

JOKER.lv piedāvā vairākas saziņu metodes. Lūdzu, apmeklē klientu atbalsta sadaļu, spiežot šeit.

Vai pieejami bonusi?

Akcijas un īpašus piedāvājumus Tu vari apskatīt šeit.

Mans konts ir bloķēts. Vairākkārt esmu ievadījies nepareizu lietotājvārdu un/vai paroli, ko man darīt?

Ja Tu vēlies atjaunot savu spēlētāja  kontu, lūdzu atsūti e-pastu uz info@joker.lv, norādot sekojošu informāciju: lietotājvārds, vārds, uzvārds, personas kods. Mēs aktivizēsim spēlētāja kontu pēc iespējas ātrāk. 

Ko man darīt, ja esmu aizmirsis paroli?

Nospied “Aizmirsāt paroli?” pogu lapas augšējā labajā stūri un aizpildi pieteikuma formu. Jaunā parole tiks atsūtīta uz Tavu reģistrēto e-pastu.

Kā es varu pats sevi izslēgt no JOKER.lv?

Saskaņā ar Azartspēļu un izložu likuma 4¹ pantu fiziskajai personai ir tiesības rakstveidā pieprasīt, lai tai tiktu noteikts liegums Latvijas Republikā spēlēt azartspēles, tai skaitā interaktīvās azartspēles, un piedalīties interaktīvajās izlozēs un tā tiktu iekļauta pašatteikušos personu reģistrā. Uzzināt vairāk par pašatteikušos reģistru vari šeit

Ja vēlies paņemt pauzi, tad vēlamies informēt, ka  Joker.lv piedāvā saviem klientiem iespēju ierobežot dalību vietnes azartspēlēs uz 24 stundām, nedēļu vai mēnesi. Ierobežojumus katrs lietotājs var uzstādīt patstāvīgi sadaļā Mans konts - Konta iestatījumi – Atbildīga spēle. 

Ja vēlies slēgt kontu uz ilgāku laiku, Tev ir iespēja pieteikt datu dzēšanu. Pēc Tava pieprasījuma spēlētāja konts tiks bloķēts, taču ņem vērā, ka atbilstoši Azatspēļu un izložu likuma 54. panta 7. daļai, mums ir jāglabā Tavi dati 5 gadus pēc pēdējām izmaiņām spēlētāja kontā. Ja tomēr esi pārdomājis un vēlies turpināt spēli, sazinies ar mūsu klienta atbalsta dienestu konta atjaunošanai.